prima intalnire !

September 13, 2007

mi-am propus ca in blogul meu sa pun posturi originale . 100% subiective. n-o sa pun filmulete cu ronaldinho si commenturi gen : ce fotbalist mare ! Blogul meu va fi despre sentimente si impresii ale betivului de rand . si betivii in general sunt sentimentali ! deci au foarte multe de zis , si nu numai la betie .

Astazi voi scrie ceva despre un subiect care nu stiu in cate bloguri apare ! ( de aceea logica betivului este un blog ORIGINAL , pentru ca aici gasesti lucruri captivante pe care nu le gasesti nicaieri, si nu fac reclama ! ) . Ceva prin care toti trecem, dar despre care nu vorbim . Chestii care exista si ne marcheaza , nu le uitam niciodata, doar ca nu vorbim despre ele. De ce ? Pentru ca omul e o fiinta misterioasa, si are multe ciudatenii in subconstientul sau. Si daca vei cauta in subconstientul unui om , vei gasi lucruri de cele mai interesante. Zilele astea m-a izbit : bai, mai stii : PRIMA INTALNIRE ?

PRIMA INTALNIRE este un moment important in viata oricarui baiat . dar mai ales pentru o fata, pentru ca de regula ele sunt mai sentimentale , atunci cand sunt inca inocente . PRIMA INTALNIRE este o intalnire cu o persoana de sex opus, si facuta pentru PRIMA data . Deci nu este o intalnire cu o persoana de acelasi sex, pentru ca aia este total lipsita de emotie , si e gay emo rocker muie rockerilor care cititi asta si asa mai departe ! M-au incercat niste emotii puternice atunci cand mi-am adus aminte de PRIMA INTALNIRE. Si pentru toti cei care ma considerati un fraier, pana si eu am avut parte de o PRIMA INTALNIRE . :D si a fost cu o fata. imi aduc aminte foarte vag din pacate , pentru ca am avut emotii mult prea mari, si mi-am pierdut o gramada de neuroni dupa socurile puternice suferite . in plus, s-ar putea ca ce va urma sa va povestesc sa fie o a 10-a intalnire, sau o a 16-a intalnire, dar emotiile erau oricum puternice, ca si cum ar fi fost pentru prima data. asta pentru ca sunt un baiat foarte sensibil pentru cei care ma cunosc ! sau ma rog, i used to be un baiat sensibil .

Se facea ca aveam prietena . EU ! nu mai stiu cati ani aveam . dar eram teribil de emotionat . si urma o zi mare , ziua in care trebuia sa ma afisez cu ea in public. nu stiu daca imi placea de ea , nu stiu daca ma atragea cu ceva, sau daca voiam ceva de la ea, nu stiam daca voia ea ceva de la mine , dar un lucru era sigur. peste 2 zile, la ora 8 seara, aveam intalnire la locul stabilit . omg omg omg omg omg ! o sa ma intalnesc cu o fata !! CE DRACU O SA FAC ? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! prea tarziu sa ma gandesc la ea , nici nu cred ca mai stiam cum arata . dar ideea e ca toata lumea, deci absolut toata lumea, avea sa ma vada in oras, cu fata pe care o numeam prietena . urma sa trec prin PRIMA INTALNIRE . o da . nu turning back . imi dadea un bip. inghetam langa telefon . voiam sa dau inapoi ! aveam emotii prea puternice. daca aveam sa ma fac de ras? daca nu aveam sa stiu ce sa-i spun ? cum s-o tin , in care parte sa stau, unde s-o duc, ce sa-i zic , cat sa stau, cum sa stau langa ea, cum sa ma uit la ea , cum s-o tin, cand s-o tin, cat s-o tin , cand sa plec, cand sa ma intorc, cum o duc acasa, cand o duc ce-i zic, ce-i zic pe drum cand o duc. chestii d-astea :) eram pur si simplu terifiat de PRIMA INTALNIRE . ziua 1 trecuse. mai ramasesera cam 36 de ore pana la PRIMA INTALNIRE . ma culc . am dormit ca dracu. bausem cola, si in continuare ma gandeam la cum avea sa fie PRIMA INTALNIRE . m-am intors pe toate partile , turbam, faceam scenarii in mintea mea. cum sa ma imbrac, cum sa-mi fac parul, daca o sa fiu prea urat ??? sa ma uit la sanii ei direct, sau pe ascuns ? daca isi da seama ca m-am uitat la sanii ei ? ( bine, pe vremea aia , nici nu cred ca stiam ce-s aia sani – probabil ca intrebarea asta mi-o pun pe la intalnirile de azi :)) ) . in ZIUA a 2-a apare mesaj : ABIA ASTEPT SA NE INTALNIM MAINE LA ORA CUTARE LA LOCUL CUTARE TE PUP . aoleu face presiuni teribile, vrea sa ma pupe. tre sa o pup si eu . asadar , se va punea spune despre noi ca ne-am pupat la plural . acuma stiu ca e prietena mea, dar sunt micutz si inca n-am tupeu sa o sarut frantzuzeste de cum ma vad cu ea , in mijlocul strazii, si sa-i trag si-o palma peste fund ! sunt micutz, imi plac jucariile ciocolata si mersu cu rolele ( daca as avea asa ceva ) . si ea este o fata ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! la dracu ! cum se poarta baietii astia mai mari cu fetele ??? imediat pun mana pe telefon, si imi fac inalnire cu un baiat mai mare , experimentat in fete. il intreb TOT ! Absolut tot !!!

“Ba, ideea e ca tre sa-i bagi limba-n gura !! “

ERAM SIGUR !!! banuiam din start ca asta trebuia sa fac ! ramanea doar sa gasesc momentul potrivit, cand soarele se alinia cu luna si pamantul , cand linistea era deplina, armonia desavarsita, cand izvorul sursura lin si porumbitzele sa ciripeasca, si atunci aveam sa o sarut dupa felul descris mai sus. MULTUMESC BAIETI ! intotdeauna baietii mai mari au avut sfaturile cele mai bune . asadar, aveam idealul prestabilit pentru prima intalnire . in noaptea zilei de a 2-a va dati seama ca n-am dormit deloc. i-am dat si eu mesaj c-o pup, dar nu am specificat exact cum !!! GATA , s-a terminat . mai ramasesera doar cateva ore . aveam timpul calculat. fac un dus , fac doua dusuri . al doilea dus l-am facut dupa ce mi-am dat seama ca primul dus a fost insuficient de bine facut. m-am dat cu de toate . toate gelurile cremele deodorantele parfumurile gasite prin casa, si care sa fie pentru barbati . as fi fost tentat sa dau si cu ceva de femeie , ca sa observe. oricum, miroseam fara doar si poate . apoi m-a izbit ! daca o deranjez ?? daca fetele sunt atrase de mirosul natural de barbat ? AAAAAAAAAA TRE SA FAC DUS ! al treilea dus ? nu-l mai fac, eram prea emotionat deja. aveam mainile si picioarele sloi . tremuram tot. simteam ca am febra. nu putusem sa mananc . iau toti banii pe care ii gasesc la mine. imi iau pantalonii ai mai sexy. tricoul al mai sexy . dau sa plec : ma intorc ! nu-s sexy deloc ! imi schimb hainele . ma uit la ceas, nu mai aveam timp ! o deicizie trebuia luata ! asa ca am luat cea mai proasta decizie, m-am imbracat cat mai urat posibil, am golit juma de cutie de gel, si-am iesit pe usa . deja nu mai stiam cum ma cheama . deja ma durea stomacul . deja trebuia sa incep sa alerg, pentru ca mai aveam doar 3 minute, desi incepusem sa ma pregatesc cu 2 ore dinainte . alerg ca disperatul. incep sa transpir . ce dracu fac acum ? o sa vada ca sunt transpirat. trebuie sa fiu impecabil . o las mai moale. degeaba. ajung. sunt fleasca. ma uit dupa ea … NU A VENIT INCA ! intarzie. era si 1 minut. ce se intampla cu fata asta? s-a intalnit cu fostul ei prieten ? s-au impacat deja ? cum poate sa imi faca una ca asta ? curva dracu ! eram prea mic sa trec prin asa ceva, si prea sentimental . erau si 3 minute. nu ma mai suport ! trebuie sa plec din locul asta nenorocit. imi aprind o tigare . trag fumuri puternice . le suflu pe ascuns pentru ca mi-era rusine sa fumez pe strada. gata, plec din locul asta ! curva dracu ! nenorocita . imi face una ca asta. cat o iubesc, cate am facut pentru ea, prin cate dureri de stomac am trecut, cate mese am sarit pentru ea ! aud din spate :

“BUNA LIVIU !”

Gata, m-am pisat pe mine . aveam un puls neegalat pana in prezent . Iar am uitat cum ma cheama . A cata oara pe ziua de azi ? A cata oara in ultimele 2 ore ? Ma intorc. Era ea , prietena mea, cu care aveam sa petrec PRIMA INTALNIRE . era micutza, data cu ruj , si n-avea sani . dar avea un c*r ! si parul lung si frumos. era subtirica, asa cum imi place mie. OMG ! trebuie sa o pup acum, pentru ca asa se face la intalniri . in timp ce ma aplecam inspre ea , ma uit in jur. bineinteles ca erau multi cunoscuti ! fir-ar el sa fie de oras mic ! toti ma spioneaza pe mine ! o pup pe obraz !!! NUUUUUUUUU !!! cum ai putut sa faci una ca asta? e prietena ta, poti sa faci mult mai multe de atat ! unii fac sex cu prietenele lor ! cel putin eu asa am auzit ! asadar eu practic as putea sa fac sex cu ea , d-apoi sa o pup in alta parte decat pe obraz ! dar lasa, deja am dat-o in retragere. nu stiam cum ma cheama, d-apoi sa fac o analiza sumara a situatiei in care ma aflam . URMEAZA INTREBAREA DE CARE MA TEMEAM CEL MAI MULT : unde mergem ??

unde sa mergem ? mergem incolo. sa bem un suc. i-l platesc eu , pentru ca asa se face. da, stiu asta, si stiu si drumul pana la suc. o apuc de mana . eram transpirat si rece. fata tresare. “de ce esti rece?” ea era calda . “asa sunt eu” mergem impreuna. primul moment cand imi revin din starea de soc. ma uit la ea: mi-era draga. asa , fara sani si rujata cum era. era a mea. prima intalnire. hei, nu-i asa de rau . apoi urmeaza un moment dur : TE INTALNESTI CU CINEVA CUNOSCUT PE STRADA. “HOHOOOO LIVIUTZEEEE! CE FACI COITZA?” fata e vizibil deranjata de vocabularul vulgar. “bine, cu prietena in oras” tzaran fiind, omul nu stie sa se abtina si continua. “oooo frumoasa frumoasa ! ” si apoi imi sopteste la ureche “I-ai bagat limba pe gat? ” Eu ma eschivez : “Hai ca vorbim mai incolo ! PA !” am scapat de primul asasin .

incep pe drum sa ma macine gandurile . Daca nu ii bag limba pe gat, ma voi intoarce acasa trist. nu pentru ca as fi vrut eu sa bag limba pe gat, ci pentru ca daca ma vor intreba daca i-am bagat sau nu , voi spune ca nu, si toti baietii vor rade de mine. si ma voi simti fraier ( desi eram ) dar nu voiam sa fiu fraier ! si nici nu puteam sa mint ! toti oricum minteau … toti futusera pe masa de biliard , ce sa va povestesc … dar eu aveam demnitatea mea, asa ca daca aveam sa ii bag limba pe gat, as fi spus-o cu mare sinceritate ! Insa era practic imposibil. fata era atat de draguta . dar nu gaseam ce sa vorbesc cu ea . imi venea sa plec acasa. ajungem la suc … incep sa glumesc, si vorbesc si vorbesc si vorbesc. si raman fara subiect de discutie. se uita frumos la mine. ce-i pasa ei ? ea mai fusese deja la PRIMA INTALNIRE, eu nu ! ea nu avea emotii, eu da . ma aproprii… se aproprie si ea … incep sa tremur tot ….

si apare unul in spatele meu : OOOO LIVIUTZ CE FACI MA !!! si apoi imi sopteste la ureche “draguta prietena ta ! ” continuand : “i-ai bagat…?”

ce sa stie baietii despre sentimente ? ei stiu una si buna ! d-asta va iubesc !!!

dupa un moment stricat si penibil, in care m-am speriat, renunt, platesc sucurile si plec. ne mai plimbam prin parc, ne asezam pe-o banca, se sprijina de mine, moment romantic, si-o pup. foarte dulce ! trec cunoscuti pe langa mine cu tigarea . ma simt intimidat . risc totul, ca la poker. “NU ! ” imi spune ea, si-mi arunca o privire urata . “Au, scuza-ma, n-am vrut !” ma scuz eu , in mod jalnic. si-o duc acasa … o pup iarasi , si ne despartim. la intoarcere ma simt slabit cu 5 kilograme . parca am alergat la maraton. dar am trecut peste PRIMA INTALNIRE . nu imi aduc eu aminte prea multe … dar am ramas doar cu senzatia aceea , de emotie teribila. E minunat sa fi copil !

Va urma…

si daca va intrebati daca i-am bagat sau nu limba pe gat, atunci si voi ati ramas la aceeasi varsta cu cei de mai sus ;)

40 Responses to “prima intalnire !”

  1. Gyzzard Says:

    Ai dreptare. Un subiect foarte original… Nu multi au curajul sa-si aduca aminte de cat de jalnica a fost prima intalnire. ce vrei? toti acum suntem smecheri… ce prima intalnire.. fleacuri.
    Eu am avut norocul sa fiu intr-un oras mare asa ca nu m-am intalnit cu nici un amic care sa-mi strice mai rau incercarea temerara… desi imi aduc aminte ca stateam cu prietena si ma uitam imprejur foarte stresat sa vad din timp daca vine cineva cunoscut. Daca ma intalneam cu un adult cunoscut imi era frica ca o sa spuna ceva care sa ma faca sa par imatur si fraier (ceea ce era adevarat. dar atunci credeam ca sunt “cool”), daca ma intalneam cu vre-unul dintre amici mei imi era frica ca fata il cunoaste si o sa ma chatalogheze ca fiind idiot ca si amici mei (ceea ce era adevarat. dar atunci credeam ca sunt “cool”)
    Oricum momentul cel mai tensionat mi sa parut faza cu decriptatul oricarui gest: “de ce a facut asta? o plictisesc? nu ma place?” sau vesnica intrebare “acum ce trebuie sa fac?”.
    Apropo de ce ascultam toate sfaturile amicilor mai mari? Sincer daca nu eram prea timid sa fac tot ce imi spusesera ei pun pariu ca tipa ar fi capatat instantaneu centura neagra la kung-fu…

  2. Maddy Says:

    si i`ai bagat limba pe gat?

    foarte fain scris, asa ritm alert are articolul, parca iti simt panica si emotiile.
    prima mea intalnire serioasa a fost cu primul meu prieten, mai vorbisem noi inainte si am zis ca ma asteapta cand ies de la scoala. era spre vara si tot numaram orele pana ne intalnim, m`am dus la baie sa ma studies in oglinda daca arat ok. a fost o intalnire de vis, am mers pe strand, la cinema, la suc/cofetarie, tot. cred ca am stat vreo 6 sau 7 ore, pana seara tot vorbind si vazand cate aveam in comun :)

  3. Dy Says:

    u rock dude :X

    foarte tare !

  4. alexa Says:

    Hehe, am avut rabdare si am citit pana la capat! Ma simt bine si amuzata.

  5. vladut Says:

    tot respectu meu :x

  6. radany Says:

    frate..geniala ideea… daca ai face tot asa o povstioara si despre prima ta noapte de dragoste.:D RESPECT

  7. tuzzy Says:

    ca sa te citez “coitza” , tare rau scris..in a funny way..mai ales la faza aia”buna liviu”, si mam pishat pe mine :) .. oricum frumoasa intentie, si reusita

  8. fullstop Says:

    esti pesti, frate? :)))))

  9. shandoo Says:

    super fain….cred ca am patit si eu la fel candva:D

  10. anne'mary Says:

    bine.. acum trecand peste toate cele patite de tine… la PRIMA INTALNIRE… gandeste’te, oare cum s’a simtit o fata la prima intalnire cu tine? oare nu a fost si ea timorata de gandul ca poate eshua? sau ca nu se ridica la standardele pretentiilor tale? gandeste’te la asta… ;)

  11. nimeni Says:

    bravo bravo si la mine tot asa ceva a fost

  12. Alessa Says:

    “muie rockerilor care cititi asta”
    ba muie tie ca ai zis asta.:D

  13. Tezcatlipoca Says:

    foarte tare ar putea fi facut un film despre prima ta intalnire

  14. blaster_boy84 Says:

    He..nu cred ca imi aduc aminte asa de bine prima intalnire..cred ca eram prea emotionat..totusi pot spune ca si in ziua de azi daca imi place enorm de mult de o fata retraiesc destul de asemanator acele sentimente,doar ca acum am invatat sa ma controlez,sa nu ma dau de gol:P

  15. veritaskiller Says:

    super tare faza cu “buna liviu” :))

  16. costi Says:

    eu o am in seara asta mor frtate caut pe net ce sa fac :)))

  17. Victor Says:

    Bravo! Super articolul, felicitari! Atat pentru originalitate, cat si pentru sinceritate! Bravo!

  18. lavinia Says:

    nu stiu cat de mari au fost emotiile..dar cred k foarte mari; eu cand am citit..m-ai facut pur si simplu sa stau cu sufletul la gura ( si nu k eram curioasa dk i-ai bagat limba in gura) ..cool :)


  19. Sunt de acord cu tn in privinta a ceea ce ai scris despre prima intalnire dar in rest esti un mare bou si nesimtit sa injuri rockerii ce ei nu sunt oameni?…dc nu zici de manelisti(sau daca nu cumva faci parte din ei)

  20. biu Says:

    foarte tare!:))

  21. blueray Says:

    Liviu dai dovada de foarte multa originalitate .Te felicit pentru ce ai scris aici . Si te mai felicit ca ai reusit sa depasesti momentul ala “groaznic “. Problema mea este ca inca nu am ajuns sa am o prima intalnire . Desi imi place la nebunie de o fata ei ii place de un baiat care , sa fiu realist arata mai bine. Nu stiu cum s-o abordez , un sfat ceva ar fi binevenit . Mult succes in continuare ,.

  22. CINEVAAAh Says:

    deci eu am o problema mareeeee am trecut peste toate astea am facut sex acum am 18 ani si de vreo 4-5 luni nu prea am mai umblat dupa tipe,nu am mai facut sex si acum parca nu mai gasesc subiecte de discutie cu vreo tipa (PE MESS DOAR) IRL imi trancane gura cam mult…si e naspa..am decazut sau asa ceva

  23. Bogdan Says:

    Super! Am ras singur prin casa cand am citit “HOHOOOO LIVIUTZEEEE! CE FACI COITZA?” :))) Genial cat de bine ai descris genul asta de situatie stanjenitoare cauzata de amicii “cool”! Broavo!

  24. Alex Says:

    Este 3 dimineata si peste 12h am prima intalnire,deci va dati seama ce relaxat sunt daca caut pe net sfaturi la ora asta
    Chiar mi-ai fost de ajutor,ms mult!

  25. georgiana Says:

    superb articolul! pot spune ca am tresarit la fiecare cuvintel:P felicitari! si amuzant in acelasi timp;))

  26. Vlad Says:

    prietene , cand am citit ce ai scris tu aici , parca ti`am simtit si eu emotiile . frumos:)

  27. raszvwann Says:

    deci ai mozolit-o ,,coitza”:))

  28. kND Says:

    Foarte original! Mi-a placut de la inceput pana la sfarsit. Si eu sunt acum la prima intalnire…suntem fosti colegi de scoala, veneam acasa amandoi, ne duceam la scoala impreuna…intelegeti voi…intre timp a plecat in italia, iar acum a venit si iata-ne la prima intalnire…Mi-ai fost foarte mult de ajutor…keep up with the good work!

  29. Ballack Cata Says:

    peste cateva zile urmeaza sa ma intalnesc cu o fata care am cunoscuto pe mess!pur si simplu imi este frica ca nu voi avea subiecte de discutie cu ea!!!am vorbit pe mess tot ce erea de vorbit!!!!deci atentie ma voi afla la prima intalnire! :D imi este pur si spmplu putin frica sa ma intalnesc cu fata!!!nu stiu pur si simplu ce sa facem!am invitato la un suc!si asta voi face o voi duce la un salon sa ben un suc!dar pe urma ce vom face?!:D ce sa vorbim ca am vorbit aproape tot pe messs!!!despre ce sa vorbim!?cum va trebuuii sa ma uit la ea?! trebuie sa o tin de mana cand voi vorbii cu ea?!:D trebuie sa ii fac un cadou la prima intalnire?! VA ROG AJUTATI-MA cu cateva sfaturii!pliss

    • Maria Says:

      eu cred ca traiesti prea mult pe internet :) daca caut Ballack Cata te gasesc ca postand raspunsuri pe diverse bloguri … nu e preaa ok.

  30. raszvwann Says:

    in primul rand ar fi bine sa ai nr ei de tel…si sa nu vb cu ea in ziua respectiva pe mess,nu intrii deloc mai bine(ca poate sa caute cu yahoo detector si vede ca ai pus-o pe invizibil si ai belit-o din prima).o intrebi ce a facut ii ziua aia cand n-ai fost pe mess,e f important sa fii atent la ce-ti spune ,sa nu te gandesti la altceva sau …daca a facut ceva ce ai facut si tu odata ,nu ezita sa-i spui.pt ca ii va place.daca nu ,incepi si povestesti ce ai facut tu in ziua respectiva,iar daca nu mai vorbeste niciunul,sa nu cumva sa spui ,,mai zi si tu ceva”. mai bine zici :hai sa uitam tot ce am vb pe mess si s-o luam de la capat.sa nu exagerezi cu minciunile,si cand povestesti uita-te la ea,nu in alta parte,nu lasa capul jos etc.cand spune sa nu mai stati ,pleci nu mai insisti sa ramai la suc ,chiar daca nu l-ai baut pe tot.important e sa vb tot timpul fiindca la fete la place asta.dupa ce pleci de la masa,uita-te la mana ei si iti dai seama singur daca vrea s-o tii de mana.

  31. Ballack Cata Says:

    Razvane ms pentru sfaturi! dar mai astept si altele va rog :D! la a doua intalnire ce trebuie sa facem?!!!

  32. Mihai Says:

    frate, esti tare, deci am ras cu lacrimi, ai stil de a povesti :))

  33. Florin Coman Says:

    Incredibil cat am putut rade…foarte tare frate!

  34. flo Says:

    taticule stateam eu asa pe net şi ce găsesc? povestea asta… Doamne, am râs cu lacrimi! Tot RESPECTU! :) Foarte interesant povestit, simplu… pe limba tuturor, ca să mă exprim aşa, fie ea băgată pe gât sau nu… :))

  35. Laura Says:

    Draga betivule,

    Acum dupa multi ani si un anumit grad de maturitate atins cred ca iti pot dezvalui un secret care te va relaxa: si de partea cealalta (a se citi fata) era stres cat carul…fetele se emotioneaza la oricare prima intalnire…de fiecare data e ca PRIMA DATA …doar cu alt baiat :))) dovada? Rujul de pe buzele ei…si faptul ca ea de stres tacea nu vorbea relaxata si nici nu a incercat sa te calmeze :))) probabil nu se putea calma pe ea ce sa se mai gandeasca la tine :))

    Ah si un sincer multumesc…cred ca acum vb in numele fiecare fete…doamne-ti multumesc ca v-ati stresat si voi o data oricat de “pe grozavii” faceti de fiecare data…o meritati cu varf si indesat!!! =))

    Spor la dezvoltat talentul literar :P

  36. Doru Says:

    Scrie mai des !

    Felicitari si tot respectul meu !

  37. Elena Says:

    Foarte tare articolul!! :))

  38. jurnaldevise Says:

    Foarte tare !!! :))) Am murit de ras, dar e purul adevar! :* BRAVO!

  39. unu care face pe desteptu' Says:

    ba Ballack Cata, si toti ceilalti cu probleme asemanatoare.

    Intrati pe:

    http://www.artaseductiei.ro

    http://www.personalitatealfa.com/blog

    http://www.fiibarbat.ro

    E plin se sfaturi profesioniste acolo despre ce si cum la prima intalnire, sex, relatii, cu si despre fete si baieti.

    Mai cautati voi pe google, expresii care sa aiba in componenta lor cuvantul cheie: seductie.

    Asta daca vreti sa va dezvoltati, pt ca si eu am trecut pe acolo. Eu am fost ceva mai relaxat la prima intalnire, mai studiasem destul de intens blogurile de mai sus si mai vorbisem cu fata respectiva pe mess inainte – un timp indelungat 1-2 ani, eram din acelasi oras dar in orase diferite la facultati diferite, si ne-am intalnit intr-o vara.

    Dar ma refer in general la tipurile de probleme despre care se scriu pe acest blog.

    Dar daca vreti sa vedeti ce fac oamenii care stau mai prost decat voi, exista si varianta asta:

    http://suicid.wordpress.com/

    http://www.psihotrauma.ro/index.php/pentru-tine/terapie-gratuita 3-6 sedinte pt tratament.

    Succes !!!


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

